Exekutivní asistent/ka ředitelky společnosti
Jste energický, aktivní a komunikativní člověk, který se nebojí výzev a rád dotahuje úkoly do konce? Rádi organizujete sebe i ty okolo Vás? Chcete pracovat blízko centra Brna v příjemné moderní kanceláři? Pak se nám ozvěte.
Rodinná firma NOSRETI reality a.s., která funguje více než 20 let a zabývá se výstavbou, správou a pronájmem vlastních nemovitostí v rámci celé České republiky, hledá do svého týmu šikovného kolegu/kolegyni na pozici:
Exekutivní asistent/ka ředitelky společnosti
Co Vás čeká:
· administrativní podpora vedení společnosti
· zajištění pronájmu prostor – příprava nabídek a kalkulací, spolupráce s RK, komunikace se zájemci o pronájem
· evidence a příprava nájemních smluv (ve spolupráci s právničkou společnosti)
· fakturace nájemného a služeb
· marketingová činnost (inzerce prostor k pronájmu, propagace, webové stránky, sociální sítě)
· správa firemních databází a evidencí
· příprava podkladů na jednání a porady, vedení zápisů z porad
· obsluha datové schránky
· event management
· vedení archivu a správa dokumentace
· reporting
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
· SŠ s maturitou/VŠ vzdělání
· výborná znalost práce na PC – Excel, Word, Pohoda příp. obdobný SW
· ŘP sk. B
· znalost AJ slovem i písmem min. na úrovni mírně pokročilý
· proaktivní přístup k zadaným úkolům
· organizační schopnosti
· samostatnost, pečlivost, zodpovědnost, spolehlivost
· reprezentativní a příjemné vystupování
Co vám můžeme nabídnout:
· zázemí stabilní české společnosti
· příjemné pracovní prostředí
· zajímavá a rozmanitá práce na plný úvazek
· možnost učit se novým věcem a rozvíjet se
· odpovídající finanční ohodnocení
· zaměstnanecké benefity, jako stravenky, sick days, mobilní telefon vč. zvýhodněných tarifů pro rodinné příslušníky, teambuildingové aktivity, firemní rekreační zařízení
· místo výkonu Brno
· nástup od května 2022, případně dříve
Pokud Vás naše nabídka zaujala, budeme rádi, když nám pošlete svůj životopis s průvodním dopisem.